Mandag d. 3. februar 2025 klokken 17.00 afholdes ordinær generalforsamling i JCI Aalborg.

Dagsorden:

  1. Valg af dirigent
  2. Afgående LP’s beretning
  3. Godkendelse af revideret regnskab
  4. Godkendelse af handlingsplan for det kommende år
  5. Forslag til kontingent og bøder for udeblivelse fra afdelingsmøder m.v. (Efterregulering kan evt. finde sted)
  6. Godkendelse af budget 2025
  7. Indkomne forslag
  8. Eventuelt.

 

Hvis ikke du har mulighed for at deltage, er det vigtigt at du laver en fuldmagt og sender med et deltagende junior medlem.

For at godkende og stemme om punkterne, skal 50% af afdelingen inkl. fuldmagter være tilstede.

Endelig dagsorden med fremsatte forslag og bilag fremsendes senest 10 dage før generalforsamlingen (d. 24. januar 2025).

Indkomne forslag:
I henhold til vedtægternes § 12, stk. 4 skal indkomne forslag, herunder eventuelle ændringer til vedtægterne, være fremsendt skriftligt senest 20 dage før generalforsamlingen, det vil sige senest d. 14. januar 2025.

Bestyrelsens forslag til handlingsplanen for 2025 er vedhæftet i invitationen. Ændringsforslag til handlingsplanen skal ligeledes være bestyrelsen i hænde senest d. 14. januar 2025. Indkomne forslag til ændringer til handlingsplanen behandles på generalforsamlingen. 


Forslag bedes fremsendt til kommende Local President, Gry Tange, på mail: LP@jciaalborg.dk